piątek, 17 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ: "Jak powietrze" - Agata Czykierda - Grabowska




Kochani, jest mi bardzo miło ogłosić, że zostałam wspólnie z innymi blogerkami oficjalną ambasadorką genialnie zapowiadającej się książki Jak powietrze - Agaty Czykierda - Grabowskiej. Przyznam szczerze, że pierwszy raz biorę udział w takiej akcji, prowadzonej na dużą skalę z czego się bardzo cieszę! Pozostaje mi tylko podziękować za zaufanie!

Krótka notka o fabule:

Pierwsza polska powieść new adult!

Zwykła dziewczyna, zwykły chłopak, niezwykła miłość.
Niektórym może się wydawać, że Oliwii niczego nie brakuje - przystojny chłopak, świetne studia, wieczory spędzane w warszawskich klubach. Ale gdy los stawia na jej drodze Dominika, w jego bursztynowych oczach dziewczyna dostrzega coś, czego nie dał jej wcześniej nikt inny.
Dominik mieszka w obskurnej kamienicy na Pradze i musi zajmować się młodszym rodzeństwem. W jego życiu nie ma miejsca na rozrywki ani nawet na marzenia.

Choć pochodzą z dwóch różnych światów, wkrótce okazuje się, że nie mogą bez siebie żyć. On przynosi jej długo oczekiwany spokój, ona jest dla niego jak powietrze.

Ale czy taka miłość ma szanse przetrwać?
Czy Dominik potrafi odciąć się od bolesnej przeszłości?

Czy da się żyć bez powietrza?


Premiera: 20 lipca 2016 roku!

Jesteście zainteresowani? Ja czekam z wielką niecierpliwością! Coś mi się zdaje, że może to być jedna z najciekawszych wakacyjnych historii! Im bliżej premiery, tym większej ochoty nabieram na tę powieść. Już niedługo będę mieć dla Was kolejne informacje, a już teraz Wam zdradzę, że będą konkursy i wspaniałe nagrody! :) 

24 komentarze:

  1. Będę czekać na recenzję. Książka zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. A na książkę czekam, chętnie ją przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Również udało mi się załapać i jestem ambasadorką Jak powietrze- bardzo mnie to cieszy :D A książka niezwykle ciekawi, szczególnie, że od jakiegoś czasu nałogowo zaglądam na fanpage'a autorki, która wydaje się być świetną osobą :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie masz rację!
      Ciekawa jestem całej tej akcji! Będzie gorąco ;)

      Usuń
  4. Pewnie, że jestem zaciekawiona i zaintrygowana! <3 Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeśli tylko książka spełni moje oczekiwania, to będzie świetna zabawa! ;)

      Usuń
  5. Gratuluję. Książka jest przepiękna i jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Czekam na nią z niecierpliwością :)

      Usuń
  6. Ja mogę tylko powiedzieć, że jest na co czekać. Cudowna historia. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powiedziałabym, że to pierwsza polska książka NA... No ale cóż :3
    JA mam chrapkę tak czy siak, bo ta okładka i opis... miodziu ;3

    No i bardzo gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, w sumie nie sprawdziłam tej informacji, ale napisałam to co było na okładce. W NA nie zaczytuję się, wiec wiedza moja na ten temat jest znikoma jeszcze, ale tak jak Ty, czekam!
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Ahh, już się nie mogę doczekać, kto by się nie skusił po przeczytaniu: PIERWSZA POLSKA POWIEŚĆ NEW ADULT! Wchodzę w to, nie ważne z jakim skutkiem :) Mam Nadzieję, że zakocham się w Agacie i nie ominie mnie żadna książka, która wyjdzie z pod jej pióra :)

    reviewjunkiebooks.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja książka już do mnie dotarła. Tzn do mojego mieszkania, bo aktualnie jestem poza krajem i jutro wyruszy w dalszą podróż do mnie! ;)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...